|
Дата розміщення: 16.03.2018
XVI. Текст аудиторського висновку (звіту)
Найменування аудиторської фірми (П. І. Б. аудитора - фізичної особи - підприємця) |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма “Успіх-Аудит" |
Код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки* платника податків - фізичної особи) |
33231186 |
Місцезнаходження аудиторської фірми, аудитора |
Україна, 02222, м. Київ, проспект Маяковського, 69, оф.178. Україна, 03150, м. Київ, вул. В. Васильківська, 66-Б, оф.28 |
Номер та дата видачі свідоцтва про включення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів, виданого Аудиторською палатою України |
3519, 27.01.2005 |
Реєстраційний номер, серія та номер, дата видачі та строк дії свідоцтва про внесення до реєстру аудиторських фірм, які можуть проводити аудиторські перевірки професійних учасників ринку цінних паперів** |
д/н, д/н, д/н, д/н |
Номер та дата видачі свідоцтва про відповідність системи контролю якості, виданого Аудиторською палатою України |
0694, 25.05.2017 |
Звітний період, за який проведений аудит фінансової звітності |
01.01.2017 - 31.12.2017 |
Думка аудитора |
із застереженням |
Пояснювальний параграф (у разі наявності) |
д/н |
Номер та дата договору на проведення аудиту |
14/2, 14.02.2018 |
Дата початку та дата закінчення аудиту |
16.02.2018 - 06.03.2018 |
Дата аудиторського висновку (звіту) |
06.03.2018 |
Розмір винагороди за проведення річного аудиту, грн |
30000 |
Текст аудиторського висновку (звіту) |
Звіт незалежного аудитора щодо річної фінансової звітності Публічного акціонерного товариства "Шляхово-будівельне управління № 41" станом на 31.12.2017 року Акціонерам та правлінню ПАТ "ШБУ № 41" Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку Думка із застереженням Ми провели аудит фінансової звітності товариства ПАТ "ШБУ № 41", що складається зі звіту про фінансовий стан на 31 грудня 2017 року, звіту про сукупний дохід, звіту про зміни у власному капіталі та звіту про рух грошових коштів за рік, що закінчився зазначеною датою, і приміток до фінансової звітності, включаючи стислий виклад значущих облікових політик. На нашу думку, фінансова звітність, що додається, відображає достовірно, в усіх суттєвих аспектах фінансовий стан товариства на 31 грудня 2017 року, її фінансові результати і грошові потоки за рік, що закінчився зазначеною датою, відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ). Основа для думки із застереженням Існують ознаки того, що суми вартості активів можуть бути меншими за їх вартість, що відображена у фінансовій звітності станом на 31 грудня 2017 року по вартості придбання. Згідно з вимогами Міжнародного стандарту фінансової звітності МСБО 36 "Зменшення корисності активів", в кінці кожного звітного періоду суб’єктові господарювання слід оцінювати, чи є якась ознака того, що корисність активу може зменшитися. Якщо хоча б одна з таких ознак існує, суб’єктові господарювання слід оцінити суму очікуваного відшкодування такого активу. Така оцінка Товариством не була здійснена станом на 31 грудня 2017 року. Вплив цього відхилення від Міжнародних стандартів фінансової звітності на фінансову звітність Товариства за 2017 рік не був визначений. В ході проведення аудиту нам не надійшли в повному обсязі зовнішні підтвердження дебіторської та кредиторської заборгованості. Ми не мали змоги визначити, чи була потреба в коригуванні даних показників фінансової звітності. Ми провели аудит відповідно до Міжнародних стандартів аудиту (МСА). Нашу відповідальність згідно з цими стандартами викладено в розділі "Відповідальність аудитора за аудит фінансової звітності" нашого звіту. Ми є незалежними по відношенню до Товариства, згідно з етичними вимогами, застосовними до нашого аудиту фінансової звітності, а також виконали інші обов’язки з етики відповідно до цих вимог. Ми вважаємо, що отримані нами аудиторські докази є достатніми і прийнятними для використання їх як основи для нашої думки із застереженням. Ключеві питання аудиту Ключові питання аудиту – це питання, які, на наше професійне судження, були найбільш значущими під час нашого аудиту фінансової звітності за поточний період. Крім питань, викладених у розділі "Основа для думки із застереженням", ми визначили, що немає інших ключових питань аудиту, інформацію щодо яких слід надати в нашому звіті. Суттєва невизначеність, що стосується безперервної діяльності Не змінюючи нашої думки стосовно фінансової звітності, звертаємо увагу на те, що діяльність Товариства до теперішнього часу зазнає та може зазнавати у найближчому майбутньому впливу від політичної та економічної невизначеності, яка триває в Україні. Кінцевий результат розвитку та наслідки політичної та економічної кризи важко спрогнозувати, однак вони можуть мати подальший серйозний вплив на економіку України. Управлінський персонал вважає, що він вживає належні заходи на підтримку стабільності ПАТ "ШБУ № 41" необхідні за існуючих обставин. Подальша нестабільність ситуації може спричинити негативний вплив на діяльність ПАТ "ШБУ № 41", характер та наслідки якого на поточний момент визначити неможливо. Майбутні умови здійснення діяльності можуть відрізнятися від оцінок управлінського персоналу. ПАТ "ШБУ № 41" функціонує в нестабільному середовищі, поліпшення економічної ситуації в Україні в значній мірі залежить від ефективності фіскальних та інших заходів, які здійснюються урядом України. Невизначеність політичних, юридичних, податкових і нормативно-законодавчих умов функціонування може вплинути на вартість активів, розмір прибутку ПАТ "ШБУ № 41". Але на цю дату неможливо достовірно оцінити ефект впливу поточної економічної ситуації на ліквідність і дохід Товариства, стабільність і структуру операцій. Інша інформація Управлінський персонал несе відповідальність за іншу інформацію. Наша думка щодо фінансової звітності не поширюється на іншу інформацію та ми не робимо висновок з будь-яким рівнем впевненості щодо цієї іншої інформації. У зв’язку з нашим аудитом фінансової звітності нашою відповідальністю є ознайомитися з іншою інформацією та при цьому розглянути, чи існує суттєва невідповідність між іншою інформацією і фінансовою звітністю або нашими знаннями, отриманими під час аудиту, або чи ця інша інформація виглядає такою, що містить суттєве викривлення. Якщо на основі проведеної нами роботи ми доходимо висновку, що існує суттєве викривлення цієї іншої інформації, то ми зобов’язані повідомити про цей факт. Ми не виявили таких фактів, які потрібно було б включити до звіту. Відповідальність управлінського персоналу та тих, кого наділено найвищими повноваженнями за фінансову звітність Управлінський персонал несе відповідальність за складання і достовірне подання фінансової звітності відповідно до МСФЗ та за таку систему внутрішнього контролю, яку управлінський персонал визначає потрібною для того, щоб забезпечити складання фінансової звітності, що не містить суттєвих викривлень внаслідок шахрайства або помилки. При складанні фінансової звітності управлінський персонал несе відповідальність за оцінку здатності компанії продовжувати свою діяльність на безперервній основі, розкриваючи, де це застосовано, питання, що стосуються безперервності діяльності, та використовуючи припущення про безперервність діяльності як основи для бухгалтерського обліку, крім випадків, якщо управлінський персонал або планує ліквідувати товариство чи припинити діяльність, або не має інших реальних альтернатив цьому. Управлінський персонал несе відповідальність за достовірність наданої інформації та вихідних даних, за поточні залишки на рахунках бухгалтерського обліку, за правомочність (легітимність, законність) здійснюваних господарських операцій, за доказовість, повноту та юридичну силу первинних облікових документів, за методологію та організацію ведення бухгалтерського та податкового обліків, за управлінські рішення, договірне забезпечення та іншу адміністративну документацію. Ті, кого наділено найвищими повноваженнями, несуть відповідальність за нагляд за процесом фінансового звітування товариства ПАТ "ШБУ № 41". Відповідальними за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, відповідно до законодавства та установчих документів були: Голова правління – Лучковський О.В. - весь період. Відповідальність аудитора за аудит фінансової звітності Нашими цілями є отримання обґрунтованої впевненості, що фінансова звітність у цілому не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки, та випуск звіту аудитора, що містить нашу думку. Обґрунтована впевненість є високим рівнем впевненості, проте не гарантує, що аудит, проведений відповідно до МСА, завжди виявить суттєве викривлення, якщо воно існує. Викривлення можуть бути результатом шахрайства або помилки; вони вважаються суттєвими, якщо окремо або в сукупності, як обґрунтовано очікується, вони можуть впливати на економічні рішення користувачів, що приймаються на основі цієї фінансової звітності. Виконуючи аудит відповідно до вимог МСА, ми використовуємо професійне судження та професійний скептицизм протягом усього завдання з аудиту. Крім того, ми: • ідентифікуємо та оцінюємо ризики суттєвого викривлення фінансової звітності внаслідок шахрайства чи помилки, розробляємо й виконуємо аудиторські процедури у відповідь на ці ризики, а також отримуємо аудиторські докази, що є достатніми та прийнятними для використання їх як основи для нашої думки. Ризик не виявлення суттєвого викривлення внаслідок шахрайства є вищим, ніж для викривлення внаслідок помилки, оскільки шахрайство може включати змову, підробку, навмисні пропуски, неправильні твердження або нехтування заходами внутрішнього контролю; • отримуємо розуміння заходів внутрішнього контролю, що стосуються аудиту, для розробки аудиторських процедур, які б відповідали обставинам, а не для висловлення думки щодо ефективності системи внутрішнього контролю; • оцінюємо прийнятність застосованих облікових політик та обґрунтованість облікових оцінок і відповідних розкриттів інформації, зроблених управлінським персоналом; • доходимо висновку щодо прийнятності використання управлінським персоналом припущення про безперервність діяльності як основи для бухгалтерського обліку та на основі отриманих аудиторських доказів робимо висновок, чи існує суттєва невизначеність щодо подій або умов, які поставили б під значний сумнів можливість товариства продовжити безперервну діяльність. Якщо ми доходимо висновку щодо існування такої суттєвої невизначеності, ми повинні привернути увагу в своєму звіті аудитора до відповідних розкриттів інформації у фінансовій звітності або, якщо такі розкриття інформації є неналежними, модифікувати свою думку. Наші висновки ґрунтуються на аудиторських доказах, отриманих до дати нашого звіту аудитора. Втім майбутні події або умови можуть примусити компанію припинити свою діяльність на безперервній основі. Ми повідомляємо тим, кого наділено найвищими повноваженнями, інформацію про запланований обсяг і час проведення аудиту та суттєві аудиторські результати, включаючи будь-які значні недоліки системи внутрішнього контролю, виявлені нами під час аудиту. Звіт щодо вимог інших законодавчих і нормативних актів Основні відомості про Товариство 1. Повна назва підприємства Публічне акціонерне товариство "Шляхове-будівельне управління №41" 2. Ідентифікаційний код підприємства 05416886 3. Юридична адреса 08132, Київська область, Києво-Святошинський район, місто Вишневе, вулиця Київська, 31 4. Банківські реквізити 26006700379015, ПАТ КБ Правекс-Банк 5. Керівник О.В. Лучковський 6. Головний бухгалтер Посада головного бухгалтера відсутня 7. Дата реєстрації 11.07.1994 р. № 1 339 120 000 000 0579 8. Орган реєстрації Києво-Святошинська районна державна адміністрація Київської області 9. Форма власності приватна 10. Організаційно-правова форма підприємства Публічне акціонерне товариство 11. Дата початку функціонування Липень 1994 року 12. Чисельність, чол. 11 13. Види діяльності (із зазначенням коду зовнішньоекономічної діяльності ) 42.11 Будівництво доріг і автострад; 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах. 14. Отримання ліцензій , дозволів на здійснення діяльності Ліцензія на господарську діяльність, пов’язану із створенням об’єктів архітектури, чинна до 18.06.2019р. 15. Орган Державної податкової служби, у якому підприємство зареєстроване як платник податків Києво-Святошинська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області 16. Дата останньої перевірки органами Державної податкової служби та перевірений період Червень 2017 року 17. Статутний фонд 3543690 грн. 15 коп. 18. Засновники Фізичні особи та юридичні особи 19. Концептуальна основа складання фінансової звітності Міжнародні стандарти фінансової звітності (МСФЗ) Вартість чистих активів Вартість чистих активів товариства на 31.12.17 р., визначена згідно з "Методичними рекомендаціями щодо визначення вартості чистих активів акціонерних товариств", схвалених рішенням ДКЦПФР від 17.11.04р. № 485. Під вартістю чистих активів Товариства розуміється величина, яка визначається шляхом вирахування із суми активів, прийнятих до розрахунку, суми його зобов’язань, прийнятих до розрахунку. Вартість чистих активів ПАТ «ШБУ № 41» станом на 31.12.2017 року складає 16735 тис. грн. Ця сума перевищує величину статутного капіталу на 13191 тис. грн., тобто вартість чистих активів відповідає вимогам п.4 ст. 144 Цивільного кодексу України. Значні правочини Вартість активів товариства за даними річної фінансової звітності за 2017 рік складає 20111 тис. грн. Згідно статті 70, 71 Закону України "Про акціонерні товариства" № 514-VI значним правочином є: - рішення про вчинення значного правочину, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить від 10 до 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності акціонерного товариства, яке приймається наглядовою радою, або загальними зборами, правочини, щодо яких є заінтересованість. Аудитор не отримав достатні аудиторські докази, що протягом 2017 року Товариство вчинило значні правочини, які могли б суттєво вплинути на показники фінансової звітності. Стан корпоративного управління Формування складу органів корпоративного управління ПАТ "ШБУ № 41" здійснюється відповідно до розділу 8 Статуту Товариства. Протягом 2017 року в товаристві функціонували наступні органи корпоративного управління: ? наглядова рада; ? правління; ? ревізійна комісія. Створення служби внутрішнього аудиту не передбачено внутрішніми документами товариства. Кількісний склад сформованих органів корпоративного управління відповідає вимогам Статуту та вимогам, встановленим рішенням загальних зборів акціонерів (протокол № 18 від 28.04.2017 року). Періодичність засідань наглядової ради відповідає термінам, визначеним Законом України "Про акціонерні товариства" та вимогам Статуту. Протягом звітного року правління товариства здійснювало поточне управління фінансово-господарською діяльністю в межах повноважень, які встановлено Статутом. Контроль за фінансово-господарською діяльністю товариства протягом звітного року здійснювався ревізійною комісією, звіт якої розглядався на засіданнях наглядової ради. На дату надання річного звіту ревізійна комісія проводить перевірку фінансово-господарської діяльності товариства за 2017 рік, проте звіт ревізійної комісії ще не розглядався наглядовою радою. За результатами виконаних процедур перевірки стану корпоративного управління, у тому числі внутрішнього аудиту, можна зробити висновок: прийнята та функціонуюча система корпоративного управління у товаристві в основному відповідає вимогам Закону України "Про акціонерні товариства" та вимогам Статуту. Опис аудиторської перевірки та важливих аспектів облікової політики Концептуальною основою для підготовки фінансової звітності ПАТ "ШБУ № 41" за 2017 рік є Міжнародні стандарти фінансової звітності (далі – МСФЗ), включаючи Міжнародні стандарти бухгалтерського обліку (МСБО) та Тлумачення (КТМФЗ, ПКТ), видані Радою з Міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (РМСБО), в редакції чинній на 01 січня 2017 року. При формуванні фінансової звітності Товариство керувалося також вимогами національних законодавчих та нормативних актів щодо організації і ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні, які не суперечать вимогам МСФЗ. Фінансова звітність ПАТ "ШБУ № 41" за 2017 року є фінансовою звітністю загального призначення, яка сформована з метою достовірного подання фінансового стану, фінансових результатів діяльності та грошових потоків Товариства для задоволення інформаційних потреб широкого кола користувачів при прийнятті ними економічних рішень. Фінансова звітність підготовлена на підставі правил обліку та оцінки об’єктів обліку за історичною собівартістю. При формуванні фінансової звітності за МСФЗ, як на початок, так i на кінець звітного періоду, використано одинакові облікові політики, тобто Товариство не здійснювало зміни в обліковій політиці та оцінці, включаючи методи визначення собівартості, які вплинули б на звітний пеpiод. У наступному звітному періоді також не передбачено зміни в обліковій політиці та оцінці. Об’єктом перевірки за період з 01 січня 2017 року по 31 грудня 2017 року є повний комплект фінансової звітності складений відповідно до МСБО 1 "Подання фінансової звітності". Всі фінансові звіти повного комплекту фінансової звітності подаються з однаковою значимістю. Оскільки дозволено використовувати інші назви для звітів, ніж ті, що використовуються у МСБО 1, перелік та назви форм фінансової звітності Товариства відповідають вимогам, встановленим НП(С)БО 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності": - Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 31.12.2017 року (Ф. № 1); - Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2017 року (Ф. № 2); - Звіт про рух грошових коштів (за прямим методом) за 2017 року (Ф. № 3); - Звіт про власний капітал за 2017 року (Ф. № 4); - Примітки до річної фінансової звітності за 2017 року, які містять короткий виклад облікової політики та інших пояснень. Крім того, були оцінені бухгалтерські принципи, які використовувались на підприємстві, були розглянуті принципи оцінки матеріальних статей балансу, які були застосовані керівництвом Товариства, а також фінансова звітність в цілому. Облікова політика ПАТ "ШБУ № 41" (наказ № 2 від 03.01.2017 року) на період перевірки залишалась незмінною. Річна фінансова звітність складена на підставі даних бухгалтерського обліку ПАТ «ШБУ № 41" за станом на кінець останнього дня звітного року. Підготовка фінансової звітності вимагає від керівництва розрахунків та припущень, що впливають на суми активів та зобов’язань, відображених у фінансовій звітності, а також на суми доходів та витрат, що відображаються у фінансових звітах протягом звітного періоду. Розкриття інформації щодо активів і зобов’язань Товариства З метою розкриття інформації щодо активів і зобов’язань Товариства, аудиторами здійснено деталізацію основних статей балансу станом на 31 грудня 2017 року. 1. Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 31 грудня 2017 року. Інвентаризацією активів та пасивів Балансу (Звіту про фінансовий стан) встановлено: вступні залишки на початок звітного періоду змін не зазнали і відповідають даним бухгалтерського обліку по синтетичним та аналітичним рахункам станом на 01.01.2017 року та ідентичні показникам оприлюдненої фінансової звітності за попередній рік, що закінчився на дату 31 грудня 2016 року. Показники балансу на кінець звітного року станом на 31.12.2017 року сформовані на основі даних бухгалтерського обліку операцій за 2017 рік згідно вимог МСФЗ. 1.1 Розділ балансу "Необоротні активи" На кінець звітного періоду, станом на 31.12.2017 року вартість залишків необоротних активів Товариства складає 603 тис. грн., до складу яких входить: а) балансова вартість основних засобів 603 тис. грн. Основні засоби відображені за первісною вартістю за мінусом накопиченого зносу, визначеного згідно з правилами прямолінійного методу амортизації, у відповідності до облікової політики Товариства щодо всіх груп основних засобів. У звітному році інвентаризація основних засобів проведена станом на 31.10.2017 року згідно з наказом № 6 від 26.10.2017 року. 1.2 Розділ балансу "Оборотні активи" Станом на 31.12.2017 року оборотні активи Товариства становили 18988 тис. грн.: а). Запаси: станом на 31.12.2017 року вартість запасів склала 3073 тис. грн. Облік запасів здійснюється згідно з МСБО 2 "Запаси". Оцінка запасів здійснюється за фактичною собівартістю згідно з прийнятою на Товаристві обліковою політикою. б). Дебіторська заборгованість за товари роботи послуги Товариства входить до складу фінансових активів і станом на 31.12.2017 року становила суму 356 тис. грн., що підтверджено актами звірки розрахунків на звітну дату. Дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги має поточний характер, в зв’язку з чим резерв сумнівних боргів Товариством не створювався. в). Дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом станом на 31.12.2017 року склала 1459 тис. грн. (в т. ч. податок на прибуток 190 тис. грн.). г). Інша поточна дебіторська заборгованість станом на 31.12.2017 року склала 8751 тис. грн. (фінансова допомога). д). Гроші та їх еквіваленти Товариства станом на 31.12.2017 року у національній валюті склали 14 тис. грн. Залишок грошових коштів станом на кінець дня 31.12.2017 року, за даними по балансовому рахунку 31 "Рахунки в банках", підтверджується відповідними виписками банківських установ. е). Інші оборотні активи станом на 31.12.2017 року склали 14 тис. грн. 1.3 Розділ балансу "Власний капітал" Станом на 31.12.2017 року власний капітал Товариства становив 16735 тис. грн., складовими якого є: а) Зареєстрований капітал на 31.12.2017 року склав 3544 тис. грн. Статутний капітал на протязі 2017 року залишився без змін і відповідає сумі, зафіксованій в Статуті Товариства. Статутний капітал поділений на 495621 шт. простих іменних акцій номінальною вартістю 7,15 грн. кожна, згідно Свідоцтва № 242/1/11 від 13.05.2011 року, виданого Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. б) Нерозподілений прибуток станом на 31.12.2017 року склав 13191 тис. грн. 1.4 Розділ балансу "Довгострокові зобов’язання і забезпечення" Станом на 31.12.2017 року довгострокові зобов’язання і забезпечення склали 35 тис. грн. (довгострокові векселі видані та резерв по відпустках працівникам). 1.5 Розділ балансу "Поточні зобов’язання" Станом на 31.12.2017 року поточні зобов’язання становили 3341тис. грн., в тому числі: Поточна кредиторська заборгованість: - за товари роботи і послуги станом на 31.12.2017 року складає 2148 тис. грн., яка визначається як зобов’язання оплатити товари або послуги, які були отримані від контрагентів і на які були виставлені відповідні розрахункові документи. Станом на 31.12.2017 року у Товариства не має кредиторської заборгованості з простроченим терміном виникнення (більше трьох років). Вся сума заборгованості поточного характеру підтверджена результатами річної інвентаризації та актами звірки розрахунків з контрагентами. - за розрахунками з бюджетом станом на 31.12 2017 року складає 15 тис. грн. - за розрахунками по оплаті праці станом на 31.12 2017 року складає 20 тис. грн. - по інших поточних зобов’язаннях станом на 31.12.2017 року складає в сумі 1158 тис. грн. (розрахунки за надані послуги). Валюта Балансу Товариства станом на 31.12.2017 року складає 20111 тис. грн. (Двадцять мільйонів сто одинадцять тисяч ). 2. Розкриття інформації про фінансові результати Облік доходів та витрат ведеться відповідно до МСФЗ та облікової політики Товариства. З урахуванням доходів отриманих та понесених витрат Товариством за 2017 рік, фінансовим результатом діяльності Товариства є збиток в розмірі 2644 тис. грн. Аудитори вважають, що звіт про фінансові результати за 2017 рік в усіх суттєвих аспектах повно і достовірно відображає величину і структуру доходів та витрат Товариства. Показники фінансового стану ПАТ "ШБУ № 41" станом на 31.12.2017 року № п/п Показники Формула розрахунку показника фінансового стану Значення показника на 31.12.16 Значення показника на 31.12.17 1 2 3 4 5 1. Коефіцієнт абсолютної ліквідності К1 = (Грошові кошти + Грошові еквіваленти + короткострокові фінансові вкладення)/ поточні зобов’язання0,0008 0,004 2. Коефіцієнт загальної ліквідності (покриття) К2 = (Грошові кошти + Грошові еквіваленти + Дебітори (не прострочені та реальні) + + Запаси + Витрати) / поточна заборгованість 1,45 5,68 3. Коефіцієнт фінансової стійкості (або платоспро-можності, або автономії) К3 = Власні кошти/ Вартість майна (підсумок активу балансу)0,33 0,83 4. Коефіцієнт структури капіталу (фінансу-вання) К4 = (Короткострокова кредиторська заборгованість + + Довгострокова кредиторська заборгованість) / Власний капітал2,04 0,20 а)Аналіз ліквідності Товариства Аналіз ліквідності Товариства здійснюється за даними балансу та дозволяє визначити спроможність підприємства сплачувати поточні зобов’язання. Коефіцієнт абсолютної ліквідності показує, яка частка боргів Товариства може бути сплачена негайно. Нормативне значення цього коефіцієнта повинно бути > 0,25. Коефіцієнт покриття (загальної ліквідності) показує достатність ресурсів Товариства, які можуть бути використані для погашення його поточних зобов’язань. Цей показник повинен бути > 1, тобто у Товариства він в межах норми, і протягом звітного року зріс з 1,45 до 5,68. б)Аналіз платоспроможності Товариства Аналіз платоспроможності (фінансової стійкості) Товариства здійснюється за даними балансу, характеризує структуру джерел фінансування ресурсів Товариства, ступінь фінансової стійкості і незалежності Товариства від зовнішніх джерел фінансування діяльності. Коефіцієнт платоспроможності (автономії) показує питому вагу власного капіталу в загальній сумі засобів, авансованих у його діяльність. Його нормативне значення повинно бути > 0,5. У Товариства даний показник складає 0,83 на 31.12.2017року, який на 0,5 більше від показника станом на 31.12.2016 року, що характеризує велику ступінь фінансової стійкості і незалежності Товариства. Коефіцієнт фінансування показує рівень боргу Товариства, тобто характеризує залежність Товариства від залучених засобів. Його нормативне значення повинно бути ? 1. У Товариства цей показник на 31.12.2016 року був 2,04; на 31.12.2017 року – 0,20, тобто залежність від залучених коштів у товариства значно зменшилась. Фінансові показники ПАТ "ШБУ № 41" за 2017 рік, значно покращились, що говорить про те, що в цілому діяльність товариства має стабільний, незалежний фінансовий стан. Основні відомості про аудиторську фірму Повне найменування юридичної особи Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Успіх – Аудит», ЄДРПОУ 33231186 Номер і дата видачі Свідоцтва про внесення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів, виданого Аудиторською палатою України № 3519, видано відповідно до рішення Аудиторської палати України № 144/6 від 27.01.2005 року, термін дії продовжено до 26.11.2020 року Свідоцтво про відповідність системи контролю якості № 0694, видано відповідно до рішення Аудиторської палати України № 346/4 від 25.05.2017 року, термін дії до 31.12.2022 року. Свідоцтво свідчить про те, що суб’єкт аудиторської діяльності пройшов зовнішню перевірку системи контролю якості аудиторських послуг, створеної відповідно до стандартів аудиту, норм професійної етики аудиторів та законодавчих і нормативних вимог, що регулюють аудиторську діяльність Свідоцтво про внесення до реєстру аудиторських фірм, які можуть проводити аудиторські перевірки професійних учасників ринку цінних паперів Серія та номер – П000427, видано відповідно до рішення НКЦПФР № 32/100 від 14.02.2018 року, термін дії до 24.12.2019 року Прізвища, імена, по батькові аудиторів, які проводили аудит, номери, серії, дати видачі сертифікатів Аудиторською палатою України Аудитор – Фроленко Ірина Альбертівна, Сертифікат аудитора серії А № 003317 від 26.03.98р. Місцезнаходження юридичної особи та її фактичне місце розташування 02222, м. Київ, проспект Маяковського, 69, оф. 178 03150, вул. В. Васильківська, буд. 66 "Б", оф.28 Дата Звіту незалежного аудитора 06 березня 2018 року Основні відомості про умови договору на аудиторську перевірку Дата и номер договору на проведення аудиту Договір № 14/2 від 14.02.2018 року Дата початку i дата закінчення проведення аудиту «16» лютого 2018 року – «06» березня 2018 року Перевірка проводилась з 16.02.2018 року по 06.03.2018 року за адресою: 08132, Київська область, Києво-Святошинський район, місто Вишневе, вулиця Київська, 31. Звіт незалежного аудитора, складений українською мовою на 14 аркушах (Додаток – Фінансова звітність ПАТ "ШБУ № 41" за 2017 рік на 13 аркушах). Аудитор _______________________ Фроленко І. А. (сертифікат серії А № 003317 від 26.03.1998 р.) Директор ТОВ «АФ «Успіх – Аудит»____________________ Ватаманюк М. М. (сертифікат серії А №000873 від 28.02.1996р.) д/н д/н д/н |
|